Gospel Outreach

Per Hyldgaard - Internationalt

Gospel Outreach er et missionsarbejde, som blev startet af evangelist Per Hyldgaard i 2004, med det formål at forkynde evangeliet om Jesus Kristus, og være med til at opbygge Guds Rige i hele verden.

Siden 2004 har Gospel Outreach arbejdet i over 50 nationer over hele verdenen.

Gospel Outreach primære mål er at nå unåede med evangeliet om Jesus Kristus. Dette sker primært gennem store kampagner, hvor evangeliet bliver prædiket af Per Hyldgaard. Kampagnerne afholdes altid i samarbejde med lokale menigheder og tjenester.

Gennem disse kampagner har hundrede tusindvis af mennesker givet respons på frelses budskabet. Tusindvis er blevet helbredt eller sat fri fra bånd og lænker de har haft i deres liv. De lokale menigheder har vokset og over 300 nye menigheder er blevet plantet som frugt af disse kampagner.

Desuden afholdes der hvert år en række seminarer og konferencer for pastorer/kirkeledere og menigheder. På disse konferencer opmuntres, opbygges og udrustes kristne til at bygge Guds Rige i deres lokalområde.

Per Hyldgaard er gift med Lisbeth, og de har tre voksne børn

Læs mere om Gospel Outreach på… www.gospeloutreach.dk

Økonomisk støtte til Gospel Outreach: Hver krone, som du måtte give, går ubeskåret til det, den er beregnet til. Hvis du ønsker skattefradrag, er det vigtigt at oplyse navn og personnummer.

Kontonummer er: 3201 10279143 – husk at mærke: ”3. Gospel Outreach”.