Gudstjeneste

Hver søndag kl. 10.30 er der gudstjeneste i Aalborg Citykirke. Her samles alle aldre, og det er ugens højdepunkt for kirken.
Kom og vær med!

Børnekirke

Vi starter i den store sal, hvor vi synger sammen, og bagefter går børnene til børnekirke. De har deres helt eget program, spækket med undervisning og bøn, sjov og ballade. Børnekirken er aldersopdelt i tre afdelinger, og de seje medarbejdere har altid noget spændende i ærmet til børnene.

Voksne

De voksne bliver i salen, hvor gudstjenesten fortsætter med sang, bøn, undervisning og nadver. Formen er afslappet, musikken er nutidig, og undervisningen relaterer sig til din hverdag. Sidst i gudstjenesten vil der altid være mulighed for personlig forbøn.

Gæster

Om du allerede tror på Jesus eller bare er nysgerrig og søgende i forhold til det med tro, så er der plads til dig i Aalborg Citykirke. Her betyder gæstfrihed, at der er frihed til gæsten, og derfor håber vi, at du kommer, som du er, og føler dig velkommen.

Har du spørgsmål?

Efter gudstjenesten vil der altid stå en medarbejder i infobaren i forhallen, som kan svare på eventuelle spørgsmål.

Oversættelse

Gudstjenesten oversættes altid til engelsk via høretelefoner. Spørg en vært i forhallen inden eller under gudstjenesten.

Vi glæder os til at se dig på søndag!