Støvring Citykirke – en kirke fra 2024

Vi ønsker, at flere og flere får mulighed for at høre det enestående budskab om Jesus og samtidig koble sig på et sundt kristent fællesskab. Derfor er vi meget begejstrede for, at der er opstået en ny kirke i Støvring, 15 km syd for Aalborg, som netop er en afdeling af Aalborg Citykirke.

Vi tror på, at det er godt at engagere sig og skabe netværk lige, hvor man er, og derfor er vi så glade for at kunne skabe et kirkefællesskab lige netop her i skønne Støvring, midt i al dens vækst og opblomstring! Med lokation centralt i Støvring (City Centret 6) ønsker vi både at række ud til byen gennem socialt arbejde, relationsdannelse og at se mennesker erfare Guds virkelighed og kærlighed.

Der er nu gudstjeneste alle søndage i ulige uger kl. 10.00. Der er altid program og sjov for børn og nye mennesker hver gang, og du er mere end velkommen til at være én af dem! Blev medlem af Facebook-siden Støvring Citykirke for at få mere information om, hvad der sker og hvornår, både om relationelle arrangementer, gudstjenester og socialt arbejde.

Har du lyst til at give en økonomisk gave til arbejdet i og ud fra Støvring Citykirke (konto nr. 8117 – 0004737193), så tager vi imod det med stor tak, og vil efter bedste evne bruge det til gavn for mennesker og Guds rige.

Har du spørgsmål, behov, mulighed for at hjælpe eller bare lyst til kontakt, så tøv ikke med at skrive til ska@aalborgcitykirke.dk