A2 Ungkirke

UNGKIRKE er Aalborg Citykirkes afdeling for unge i alderen 16-25+. Vi er et fællesskab for enhver ung i byen, uanset hvor på din trosrejse du befinder dig. Alle er velkomne!

Grande

Vores månedlige ungdomsgudstjeneste, som er en aften med fest, lovsang, inspirerende undervisning og efterfølgende café med rig mulighed for at hygge og lære nye folk at kende.

Grupper

I grupperne mødes vi 8-10 personer hjemme hos hinanden, hvor vi hygger og snakker om liv og tro. Gruppen er et fortroligt rum, hvor vi bygger ægte, autentiske venskaber. Vi mødes hver anden uge. Klik her for at tilmelde dig en gruppe.

UNGKIRKE (Lovsang)

UNGKIRKE er både navnet på vores afdeling i kirken og på vores lovsangsband, som har udgivet flere CD’er og jævnligt spiller koncerter. Sangene er tilgængelige på forskellige streamingtjenester.