Voksne i alle aldre

Vi er en kirke for alle generationer, og mens vi nyder at mødes på tværs af aldre til søndagsgudstjenesten, forstår vi også vigtigheden af det særlige fællesskab, man har med sine jævnaldrende.

CONNECT

I CONNECT mødes alle os mellem 25 og 40+ år til fællesskab, tro og hygge, og det er et oplagt sted at lære nye venner at kende, mens man samtidig catch’er up med “gamle”.

Nogle arrangementer indbyder til at medbringe børn, mens andre lægger mere op til ren og skær voksenhygge. På den måde rammer vi alle i vores aldersgruppe. Dog vil fællesnævneren for alle vores arrangementer altid være vores tro på Gud.

Der er CONNECT ca. en gang hver måned, og arrangementerne annonceres på vores Facebook-gruppe, så husk at melde dig til her. Ind i mellem er der også nogen, som spontant inviterer på CONNECT-hygge, og alle er velkomne til at byde ind med arrangementer uden for det planlagte program.

Vi glæder os til at se dig!

CAPACITY

I CAPACITY mødes vi på 40-60 år til sociale arrangementer, hvor både Jesus og samværet med hinanden er på programmet. CAPACITY er stadig i sin spæde opstart, så indtil vi præsenterer et mere fast program her på siden, så hold øje med vores Facebook-gruppe.

Grupper

Midt i mængden er det vigtigt, at du griber fat i et mindre fællesskab for at kommet godt i gang med at blive en del af Aalborg Citykirke. Her er grupperne en oplagt vej ind i fællesskabet.

Kom helt tæt på

Hver gruppe består af 5-12 personer, som mødes hver anden uge hjemme hos hinanden. I gruppen dannes der helt naturligt et åbent og nært fællesskab, hvor vi kommer tæt på hinanden og lærer hinanden at kende. En typisk gruppeaften består af hygge, bøn og fokus på Guds ord, mens vi taler sammen om troen og vores liv med Jesus.

Hver gruppe har en gruppeleder og en gruppelederaspirant, og da grupperne er åbne og voksende fællesskaber, etableres der ofte nye grupper ud fra gruppen.

Vi har mange forskellige grupper, og der er helt sikkert også én, som passer til dig. Klik her for at tilmelde dig en gruppe

LEAD Academy

LEAD Academy er Aalborg Citykirkes ledertræningskursus, som er målrettet gruppe- og funktionsledere. Forløbet består af seks moduler, som gennemgås hver for sig:

Målet med LEAD er at sikre, at alle gruppe- og funktionsledere er godt klædt på, og at vi alle er på samme linje og formidler samme DNA i mødet med mennesker i grupper, tjenestefællesskaber såvel som med nye og søgende.

De seks LEAD-samlinger spredes ud over et kalenderår.

Classic

Aalborg Citykirke tilbyder et rigt program for modne og seniorer på 60+. Klik her for at læse mere.

Åben Cafékirke

Til Åben Cafékirke kan du i en afslappet atmosfære høre mere om, hvad det vil sige at tro på Jesus, og hvad kirke egentlig er. Du vil også høre personlige beretninger om, hvad troen betyder for andre, og hvordan Jesus har ændret deres liv. Læs mere.